donderdag 15 oktober 2015

Haak-In met Ellebel

Vanaf november wil ik weer HAAK-IN avonden/ochtenden gaan organiseren.
Nu weet ik dat de meeste lezers van mijn blog te ver weg wonen,
maar ik geef hier toch even de informatie.

Ik heb de volgende data gepland staan:

Dinsdagavond 3 november 2015, van 20-22 uur.
Donderdagochtend 19 november 2015, van 10-12 uur.
Woensdagavond 9 december 2015, van 20-22 uur.

De plaats: bij mij aan de keukentafel
De kosten: 5 euro. Ik zorg voor koffie/thee/iets lekkers en heel veel inspiratie!

Voor informatie en aanmelden: stuur een berichtje naar: ellensnoek@gmail.com.





Wie weet tot ziens?!

9 opmerkingen:

  1. Een haak-in bij jou aan de keukentafel. Lijkt me heel gezellig. Maar je hebt gelijk, de afstand is spelbreker. Ik wens jou en iedereen aan jouw keukentafel inspirerende ochtend-avonden toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk maar voor mij denk ik ook te ver weg.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!
    Welke plaats woon je?

    Fijne dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Caroline! Ik woon in Aalten, dat is in de Achterhoek. Groetjes en fijn weekend!

      Verwijderen
    2. Zó jammer!
      Beetje te ver weg.........woon in Veenendaal.
      Ha dmij wel leuk gelegen zo ochtendje 'aan de keukentafel' ☺.
      Dan blijf ik jouw projecten gewoon fijn volgen op je blog ☺.

      Wens je een inspirerend weekend toe.


      Lieve groet, Caroline.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Hoi Marloes, ik woon in Aalten, in de Achterhoek, hopelijk niet TE ver weg? Fijn weekend! Groetjes!

      Verwijderen
  5. Beautiful and creative! Nice colours! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.