vrijdag 20 maart 2015

Poncho en sjaal

Vorige maand was ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle,
samen met mijn moeder.
Daar zagen wij in de stand van Rits In een hele mooie sjaal hangen.
Deze was gehaakt van garen van Phildar: Phil Light.
We kochten 4 bollen in verschillende tinten,
met als doel een sjaal voor mijn moeder te haken,
en voor mijzelf een poncho.






Ik begon met de poncho,
maar heb voor de rand toch nog een bol erbij gekocht.
Deze was weer net een iets andere tint,
maar die paste er heel mooi bij.
Toen had ik ook gelijk genoeg voor de sjaal van mijn moeder.






Het patroon voor de rand haalde ik uit een 
Simply Haken, Nr. 06/2014.






Het is een heel licht garen,
maar wel heerlijk warm!

Ik gebruikte de kleuren: Givre, Gazelle, Souris, Eucalyptus en Mercure.

Ik was bang dat het niet zo fijn zou haken,
maar dat viel reuze mee.
Al zou ik het niet aanraden als je een beginnend haakster bent.


Tot gauw!


13 opmerkingen:

  1. Wonderful , congratulations,greetings from warsaw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt mooi uit! Prachtig materiaal!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, en snel gemaakt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg zacht uit dat garen. Mooie kleuren... vind het randje ook erg leuk...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poncho is heeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.