zondag 15 december 2013

Crea....



Zo 1 keer in de maand komen wij bij elkaar,
een gezellig (echt Achterhoeks) creaclubje.
Ook dit jaar maakten we een adventskrans.
Iemand regelt het groen,
een ander de ruimte,
en verder mag je het zelf weten.
Ik ben helemaal niet "van het groen",
maar op deze manier is het leuk en
ook dit jaar weer blij met het resultaat!




Ik haakte ook nog een kleedje...




En maakte een cadeautje voor mijn lieve zus...




En inmiddels staat bij ons nu ook de kerstboom.
Voor het eerst sinds jaren een gestyleerde boom,
nu ja, een beetje hoor...
Alleen hertenkopjes, witte ballen,
en vilt en stof.



Die hertenkopjes vond ik zo leuk!
Ik kocht een heel stel bij die,
eigenlijk best wel foute,
winkel (ja...Action).

Het idee om er een boven de deur te hangen kwam van manlief.
Het lijkt heel leuk,
maar helaas hield het dubbelzijdig plakband het niet....
Nu hebben we dus een witte vlek op de muur....
Gelukkig hebben we de foto's nog!




Zo, nu maar gezellig de kaarsjes aan.

Morgen de uitslag van mijn Christmas Give Away.....




8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik zag dat hertje ook bij Action, zo aan de muur staat het wel erg gezellig (als het blijft hangen natuurlijk ;-) ) en wat een mooie boom en prachtige sfeerfoto's!!
    Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doily heb je gehaakt! Uit je hoofd, of met een patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig!! Leuke dingen allemaal, die hertjes, het kanten kleedje, je kerstboom!!
    Lovely!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die kerstvoorbereidingen. Wat heb je mooie dingen gemaakt. Vooral het kerstkleedje is prachtig gelukt al vind ik de onderzetters ook heel mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dingen weer gemaakt met fijne kleurtjes. Wat heeft die "foute" winkel toch soms leuke spullen hahaha.

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Ellen wat ziet dat er weer top uit bij jullie zeg!Zo sfeervol!Geniet er lekker van met de kerstdagen tesamen met je familie!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Baie mooi doily, ek hou van die groen! Groete uit suid afrika!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.